تیر ۲۱

چگونه اولین شجره نامه خود را ایجاد کنیم؟

ساخت اولین شجره نامه هیجان خاصی دارد، از هول و ولای سریع تکمیل کردن آن تا هیجان به اشتراک گذاری آن با عزیزان، دوستان و اقوام. بله تجربه ساخت شجره نامه لذتی تکرار نشدنی برای هر فرد علاقه مند ایجاد میکند. در این مقاله به روش ساخت شجره نامه در وب سایت شجره ساز می پردازیم.

پیش از هر کاری هر شجره نامه میبایست به نام کاربر مشخصی ثبت شود به این معنا که ابتدا میبایست در شجره ساز ثبت نام کنید. این کار به سادگی ورود نام کامل شما، پست الکترونیکی شما و در نهایت کلمه عبور که چون گاوصندوقی امن شجره نامه شما را حفاظت میکند.

قدم بعد به سادگی چند کلیک است. با ثبت نام در شجره ساز شما به صفحه مدیریت هدایت میشوید. بزارید برای سادگی این صفحه را داشبورد نام گذاری کنیم. داشبورد مانند داشبورد خودروی شما، نمایی کلی از فعالیت شما در شجره ساز ارائه میکند و از این قسمت می توانید شجره نامه خود را ایجاد کنید، اعضای اضافی و یا اشتباه را پاک کنید، اشتراک ها را مدیریت کنید، پیام هایتان را بخوانید و حتی به آنها پاسخ دهید و حتی میتوانید با ما تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. برای داشتن تصویر روشنی از داشبورد ما عکسی از آن در زیر برای شما قرار داده ایم:

در نهایت برای ساخت شجره نامه خود از منوی سمت راست داشبورد گزینه «ایجاد شجره نامه جدید» را انتخاب کنید، نامی برای شجره نامه خود بگذارید و در صورت نیاز توضیحی برای شجره نامه خود بنویسید.

تبریک ما را بپذیرید! شما اولین شجره نامه خود را ایجاد کردید!

در صورتی که علاقمند به جزئیات بیشتر هستید میتوانید ویدیوی آموزشی زیر را که تمامی مراحل فوق را قدم به قدم توضیح میدهد تماشا نمایید.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید


کپی این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

Posted ۲۱ تیر ۱۳۹۹ by in category "مطالب مرتبط یا سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *